Events

Hvorfor vælge K.B. Hallen?

Der er mange gode grunde til at vælge K.B. Hallen. Vi skaber magiske oplevelser i vores nybyggede og moderne multiarena, der desuden har følgende fordele:

  • Helt nybygget og fleksibelt venue med plads fra 250 til 4.500 deltagere
  • Central placering i København
  • Søjlefri sal med uendelige muligheder for opsætning
  • Ideelle lydforhold (reverberation: 1,5 sekund)
  • Skræddersyet tilbud til dit arrangement
  • Én kontaktperson
  • Flere af landets bedste projektledere med mange års erfaring fra alle typer events
  • Magiske oplevelser

Passer mit arrangement til K.B. Hallen?

K.B. Hallen er en nybygget og moderne multiarena, hvor der kan afholdes mange forskellige typer af events. Hvad enten du skal afvikle en konference, bruge et eksklusivt rum til en gallamiddag eller lancere virksomhedens nyeste produkt. Bare for at nævne nogle eksempler:

  • Middage
  • Konferencer
  • Kongresser
  • Kick-offs
  • Lanceringer
  • Fest
  • Sport
  • TV-produktion

Transport

K.B. Hallen ligger i kort afstand til resten af byen

  • K.B. Hallen S-togsstation – 3 minutter (til fods)
  • Flintholm metrostation – 15 minutter (til fods)
  • Københavns Hovedbanegård – 20 minutter (med tog)
  • Københavns Lufthavn – 35 minutes (med tog og metro)
  • Rådshuspladsen – 25 minutes (på cykel)

Parkering

  • Foran K.B. Hallen findes der 178 betalingsparkeringspladser samt yderligere et stort antal parkeringspladser med 2 timers gratis parkering i området omkring K.B. Hallen.

Full service venue

K.B. Hallen er en yderst fleksibel multiarena, hvor vi skræddersyer alle oplæg til vores kunder, så vi sikrer os, at vi får dækket jeres ønsker og behov igennem tæt dialog, da hvert enkelt arrangementer er unikt med forskellige behov.

Den tætte dialog og relation er et nøgleord hos K.B. Hallen, derfor har alle vores kunder én dedikeret kontaktperson og en senior projektleder, som følger kunden før, under og efter arrangementet.

Godt at vide

K.B. Hallen har faste samarbejdspartnere inden for catering og teknik, som kender arenaen og dens muligheder og flow.

Catering leveres eksklusivt af K.B. Hallen.

Det er derimod muligt at medbringe egen teknik. Kontakt os for at høre nærmere.

Forplejning

K.B. Hallen tilbyder ikke faste menuer. Som kunde er du selv med til at skræddersy disse ønsker og budget, i tæt dialog med K.B. Hallen og vores cateringleverandør.

Inklusive i leje af K.B. Hallen

  • Søjlefri 1.968 m2 sal med 16,8 meter til loftet
  • Garderobe (personale kan tilkøbes)
  • 2 VIP-lokaler / mødelokaler på 1 sal á 108 m2 (kan deles op i 4 mindre lokaler på hver 54 m2)
  • 4 artist / keynote speaker-områder, inkl. 2 med bad (backstage)
  • Standard slutrengøring
  • Strøm, vand, varme og ventilation

Billeder af K.B. Hallen

K.B. Hallen (Foto: Niels Nygaard)
K.B. Hallen (Foto: Christensen Photography)

Foyer

Foyer / Check-in (Foto: Christensen Photography)
Foyer (Foto: Kim Høltermand)
Foyer (Foto: Kim Høltermand)
Foyer (Foto: Kim Høltermand)
Foyer (Foto: Kim Høltermand)
Foyer (Foto: Kim Høltermand)
Foyer, omstilling af indregistreringsområde til frokostområde (Foto: Jacob Dinesen)

Lounge

Lounge, 1. sal (Foto: Christensen Photography)
Lounge, 1. sal (Foto: Christensen Photography)
Lounge, 1. sal (branding) (Foto: Kim Høltermand)
Lounge, 1. sal (branding) (Foto: Jacob Dinesen)
Lounge, 1. sal (branding) (Foto: Jacob Dinesen)
Lounge, 1. sal (branding) (Foto: Jacob Dinesen)
Hjemmeholdet (Foto: Christensen Photography)

Suiter, 1. sal

Suite 4 – møde (Foto: Jacob Dinesen)

Garderobe og toiletter

Garderobe (Foto: Kim Høltermand)
Toilet (Foto: Kim Høltermand)
Toilet (Foto: Jacob Dinesen)
Toilet (Foto: Jacob Dinesen)

Salen

Salen (Foto: Kim Høltermand)
Konference (Foto: Jacob Dinesen)
Awardshow (Foto: Claus Vest Petersen)
Middag (Foto: Rasmus Petersen)
Middag (Foto: Rasmus Petersen)
Middag (Foto: Claus Vest Petersen)
Middag (Foto: Christensen Photography)
Konference (Foto: Christensen Photography)
Konference (Foto: Christensen Photography)
Middag (Foto: Christensen Photography)
Fest (Foto: Christensen Photography)
Fest (Foto: Joseph Miller)
Bar (Foto: Rasmus Petersen)
Konference, plenum i opdelt sal (Foto: Jacob Dinesen)
Konference, plenum i opdelt sal (Foto: Jacob Dinesen)
Konference, plenum opdeles i tre breakout-lokaler (Foto: Jacob Dinesen)
Konference i to breakout-lokaler (Foto: Kim Høltermand)
Konference i to breakout-lokaler (Foto: Kim Høltermand)
Udstillingsområde i delt sal (Foto: Kim Høltermand)
Udstillingsområde i delt sal (Foto: Kim Høltermand)
Stand- og frokostområde (Foto: Jacob Dinesen)
Konference (Foto: Mathias Nielsen)
Sport: MMA (Foto: Jacob Dinesen)
Sport: MMA (Foto: Joseph Miller)
Messe (Foto: Mathias Nielsen)
Messe (Foto: Mathias Nielsen)
e-Sport (Foto: Krestine Havemann)
e-Sport (Foto: Krestine Havemann)

Film af K.B. Hallen

Teknik

Der er ingen fast AV-, lyd- og lysopsætning i K.B. Hallen.

Til gengæld giver K.B. Hallens fleksibilitet uendelige muligheder for magiske løsninger, alt efter ønske og behov.


Rigging-højder (afhænger af scenens placering):

  • Max scenehøjde (center): 16,8 meter fra gulv
  • Max scenehøjde (hjørne, 9 meter fra center): 15,1 meter fra gulv
  • Max højde, PA-placering: 14,2 meter fra gulv, 11,5 meter fra gulv


Adgang:

  • Load-in gate: Bredde = 3 meter, Højde = 4 meter (på ground level)

Ligestillingsfokus

LGBT+ og ligestilling er en del af K.B. Hallens DNA. I 2019 var K.B. Hallen nomineret til erhvervsprisen ved Danish Rainbow Awards. Begrundelsen var, at rummelighed og mangfoldighed er tænkt ind i K.B. Hallens organisation hele vejen rundt – samt at K.B. Hallen er det eneste venue i Danmark med multisextoiletter.

K.B. Hallen er medlem af Empatisk Arbejdsmarked og arbejder tæt sammen med LGBT Danmark om at sikre, at K.B. Hallens ansatte arbejder under de bedste vilkår samt til enhver tid sikrer den bedste gæsteoplevelse.

Empatisk Arbejdsmarked tilbyder arbejdsgivere, ledere, HR, tillids- og arbejdsmiljørepræsentanter en vigtig indsigt og nødvendig viden om, hvad det vil sige at være lesbisk, bøsse, bi eller transperson på jobbet og hvordan man skaber en arbejdsplads fri for diskrimination og stigmatisering. Empatisk Arbejdsmarkeds program introducerer en række konkrete værktøjer til at åbne arbejdspladsens kultur og personalepolitik op og vejleder i ny sprogbrug og hensigtsmæssige forandringsstrategier.

Gennem relevante eksempler fra hverdagen træner deltagerne kommunikation. Man får indblik i hvad kønsidentitet  og seksuel orientering er, arbejdspladsens tone, humor og myter samt giver deres lokale personalepolitikker et eftersyn. Målet er, at alle skal kunne være sig selv, og yde sit bedste på arbejdet, uanset hvem man er.

I K.B. hallen er der desuden unisex-toilet, som enhver kan gøre brug af, uanset kønsidentitet eller kønsudtryk.

Kontaktperson

Generelle henvendelser og glemte sager:
Mail: info@kbhallen.dk
 


Salgsdirektør (forespørgsler vedr. arrangementer):
Claus Vest Petersen
Mail: cvp@kbhallen.dk